🔐 Підпис документа електронним підписом 1. Збережіть документ, що підписуєте, у форматі PDF/A 2. Підготуйте файловий ключ https://paperless.diia.gov.ua/instruction/yak-otrimati-elektronnii-pidpis-vid-privatbanku 3. Перейдіть на сайт: https://czo.gov.ua 4. У розділі «Довірчі послуги» виберіть пункт «Підписати документ» 5. У формі «Підписати файл» оберіть варіант «Електронний підпис» 6. Оберіть вкладку Файловий — для особистого ключа на флешці або комп’ютері 7. Завантажте файл ключа, введіть пароль, натисніть кнопку «Зчитати» 8. Перевірте інформацію про ключ та підтвердьте вибір 9. На запит про формат підпису виберіть «Ні, обрати інший формат» (уникніть *.asice) 10. Виберіть формат CAdES та опцію: «Підпис та дані в окремих файлах» 11. Завантажте файл у форматі PDF/A, натисніть кнопку «Підписати» 12. Після підпису з’явиться повідомлення про успішне завершення, відобразиться перелік підписаних файлів, протокол та дані підписувачів 13. Завантажте файли: - Натискайте стрілки ↓ біля кожного файлу - Або «Завантажити все архівом» (стрілка ↓ зліва) ✅ Перевірка підпису 1. Зайдіть на сайт: https://czo.gov.ua 2. Обреріть розділ: «Довірчі послуги» → «Перевірити підпис» 3. Завантажте одночасно 2 файли (.p7s та вихідний pdf) і натисніть «Перевірити» 4. Можливі результати перевірки: - «Файл не містить підписів» — перевірку не пройдено. - «Файл успішно перевірено» — підпис чинний. 5. Завантажте Протокол перевірки (стрілка ↓).